Brand in meterkast flatwoning Imkersdreef

— Regionieuws —

Regio |
Foto: Pascal Wijngaards
Foto: Pascal Wijngaards

Donderdag heeft aan het eind van de middag een korte brand gewoed in een flatwoning op de 1e verdieping aan de Imkersdreef in de wijk de Maten.

De brandweer was gauw ter plaatse. De brand is ontstaan in de keuken van de woning. Eén van de 2 bewoners had veel rook ingeademd en is ter plekke door het ambulancepersoneel onderzocht. Er zouden in de flatwoning nog huisdieren aanwezig zijn maar deze zijn door de brandweer niet aangetroffen.